Mobiele abonnementen doorschakelingen (de)activeren

KPN Mobiel #

Wanneer doorschakelingen ge(de)activeerd dienen te worden via het toestel dan zijn er 2 mogelijkheden om dit te doen:

Via het toestel:

Wanneer er een foutmelding in het scherm verschijnt wanneer een doorschakeling wordt geactiveerd of wanneer het toestel blijft ”laden” en er geen doorschakel scherm verschijnt dan is dit in bijna alle gevallen een ”mismatch” tussen het toestel en het netwerk.

Als gebruikers op het netwerk 4G bellen uit hebben staan dan dient op het toestel 4G bellen/VoLTE en het Wifi bellen ook uit te staan.

Zodra dit is aangepast dient het toestel opnieuw opgestart te worden, hierna zal het mogelijk moeten zijn om doorschakelingen op het toestel te (de)activeren.

Via USSD (snel) codes.

Je kunt doorschakeling door middel van USSD codes activeren of via instelling menu.

Instellingen menu

Ga naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen en configureer doorschakeling naar een nummer

USSD Codes.

DoorschakelenAanzetten met 2G/3G bellenAanzetten met 4G bellenUitzetten met 2G/3G bellenUitzetten met 4G bellen
Bij geen gehoor**61*[tel.nr.]#[groene beltoets]*61*[tel.nr][groene beltoets]##61#[groene beltoets]#61[groene beltoets]
Bij geen bereik**62*[tel.nr.]#[groene beltoets]*62*[tel.nr.][groene beltoets]##62#[groene beltoets]#62[groene beltoets]
Bij in gesprek**67*[tel.nr.]#[groene beltoets]*67*[tel.nr.][groene beltoets]##67#[groene beltoets]#67[groene beltoets]
Direct**21*[tel.nr.]#[groene beltoets]*21*[tel.nr.][groene beltoets]##21#[groene beltoets]#21[groene beltoets]
Alles uitzetten##002#[groene beltoets]##002[groene beltoets]Alles uitzetten behalve Direct doorschakelen

Youfone #

Was dit antwoord nuttig?

  • Blij
  • Verdrietig
❤ 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (0 stemmen)

Details

Foto van Autheur:

Autheur:

Gijs Habets

Inhoudsopgave

Deel dit artikel: